Friday, March 11, 2011

zaman dulu kale

dari kerana mata~~
lalalal~~
Dari kerana mata, yang mempunyai kuasa
Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa
Dari kerana mata, yang mempunyai kuasa
Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa
Dari kerana mata
lalallaa~~~

Dari mata terbitnya asmara
Senyumanmu menikam jiwa
Renungan mesra menjelma segera
Aku tertawan memendam rasa
lalala~~

Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa
Dari kerana mata, yang mempunyai kuasa
Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa
Dari kerana mata

Setiap waktu ku cinta sayang
Sinar wajahmu selalu terbayang
Aku memujam rayu seorang
Lepaskan aku dari impian

Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa
Dari kerana mata, yang mempunyai kuasa
Oh aku tergoda, aku tergoda terkecewa
Dari kerana mata

(belah ibu)
ak ttbe terbayang cmne lah agaknye atuk ak dulu ngorat opah umi :)
mase diorg bercinta dulu.
ibu cakap atuk ni klu ngn anak² tegas
tp klu ngn opah romantik orangnye.
atuk panggil opah dgn gelaran 'intan payung' la, 'ratnaku' la hahahaha
mcm² tp sweet!
mst nyanyi lagu DARI KERANA MATA kat celah² pokok kat taman tasik
hahahahah mcm dlm cite P.Ramli gitu la :D
guling² atas rumput hahaha
ibu ckp atuk suke bwk femily jalan² pegi pantai, air terjun, ngn taman permainan.
tp plg kelakar bile atuk bawak sume anak² die tengok wayang
hahahah yela bayangkanlah beliau bawak anak² yg seramai 14 org 2 masuk wayang..
mmg org pandang pelik r.
ak pecaye kate² ibu sbb sblm atuk sakit,
walaupun beliau dah tua still petang² bersemangat bawak ktorg sang cucu² pergi taman D.R.
bwk mandi pantai kat pulau pinang.
atuk mmg sporting :D


atukku HJ MOHD DAUD B. MD YATIM
&
opahku ALLAHYARHAMAH HAJJAH UMMI KALSOM


haa tyme ni ibu ak x lahir lagi :)
tp time ni atok ngn arwah opah dah tue sikit hehehe
jgn terkejut, ni bru separuh anak tau, lg 4 org blm lahir lg :)
sbb adik beradik ibu semua ade 14org :)
dah sememangnye ibu mewarisi baka subur itu, ibu pun dah terikut arwah opah.
skali keluar 8 orang hahahahahah.
klu nak tengok pic ibu mase kecik ade.
tp x scan lg, tggu la nnt balik kampung.
cilok dlm album kat umah atok hehehehehe
tp kite ade pic ibu mase mude :D
mase ibu baru kawin ngn abah, newlywed lg youuu :p

tada!!! ibu yg baju pink 2.

No comments:

Post a Comment

leave ur comment here =)