Sunday, October 31, 2010

IBU suke lagu SHAHIR ♥

ttbe teringat ibu...☺
mase balik ari 2 byk kali ibu dga lagu shahir
KEBAHAGIAN DALAM PERPISAHAN
minta sgt smpi dga berulang tanpa jemu hahaha
itulah ibu klu beliau dah mnt kat sesua2....
mmg cmni hahaha
so, ak cm terpike mahu belikan ibu mp4...
tp bile??
klu ade rezki la ye bu...
nnt ade mp4 xyah ssh nak bukak hp or pc...
boleh gantung je kat tengkuk
blh simpan audio org mengaji skali...
ibukan suke dga org mgaji.....

KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN...

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagiaan dalam perpisahan


hensem kan shahir ♥

No comments:

Post a Comment

leave ur comment here =)